FUAR STANDI TASARIM SÜRECÄ°
BRIEF
MüÅŸteri bize projeden beklentileri, sergilemek istedikleri ürün grupları ve katıldıkları fuar
hakkında bilgi verir.
Bu aÅŸama istek ve ihtiyaçların
net olarak belirlenmesini saÄŸlar.
FÄ°RMA KÄ°MLÄ°K
ARAÅžTIRMASI
Firmanın ürün grupları, kurumsal kimliÄŸi ve potansiyel müÅŸteri kitlesi incelenir. Fuar standının firmaya ve temsil ettiÄŸi deÄŸerlerine uygun tasarlanmasında büyük rol oynar.
BRAINSTORMING
KONSEPT YARATMA
MüÅŸterinin istekleri, ihtiyaçları ve ürün grubu doÄŸrultusunda fikirler üretilerek konsept oluÅŸturulur.
YERLEŞİM PLANI
Yaratılan konsept ve fuar alanından kiranalan alan ölçüleri göz önünde bulundurularak genel yerleÅŸim planı kurgulanır.
FORM ARAÅžTIRMASI
​
Fuar standının genel strüktürüne ait form çalışmaları yapılır. Bütünden detaya giden bir tasarım fikri hedeflenir.
TASARIM
3 BOYUTLU MODELLEME
Toplanan tüm veriler ışığında tasarım aÅŸaması baÅŸlar ve 3 boyutlu modellemeleri yapılarak müÅŸteri için görselleÅŸtirilir.
SUNUM HAZIRLIÄžI
Tasarıma ait renderlar, konsept detayları ile birlikte müÅŸteriye sunum için hazırlanır.
PROJE ONAYI
Konsept, tasarım detayları ve bütçe konusunda anlaÅŸmaya varıldığında sözleÅŸme imzalanır.
PROJE TEKLÄ°FÄ°
Gerekli revizyonlar sonrası stand üretimi ve kurulumu için bütçe çıkarılıp müÅŸteriye sunulur.
REVÄ°ZYON
Sunum sonrası müÅŸterinin düÅŸünceleri not edilir. Gerekli ise son deÄŸiÅŸiklikler ile proje revize edilir.
SUNUM
MüÅŸteri için yapılan tüm çalışma detayları ile sunulur. GeridönüÅŸler alınır.
ÜRETÄ°M AÅžAMASI
Gerekli malzeme temin edilerek yapısal elemanlar ve sergileme elemanları üretimi yapılır.
KURULUM - SÖKÜM
Fuar alanının izin verdiÄŸi günlerde müÅŸteriye teslim için kurulum ve etkinlik sonrası söküm iÅŸlemi gerçekleÅŸtirilir.